marți, aprilie 28, 2009

Play for May ‘09 (08-10 mai)

Postul acesta e unul de genul dragă jurnalule, nu am mai scris nimic de ceva timp, dar am fost ocupat.

Acum că ştiţi despre ce e vorba, nu-mi rămâne decât să spun cu ce am fost ocupat: planificarea Festivalulului "Play for May" ce va avea loc în Alba-Iulia în 8 - 10 mai.

După tentativa (eşuată) de anul trecut de a mişca ceva pe linie culturală-urbană prin Alba (vezi şi postul ăsta), m-am aliat cu prietenii de la RYMA - care planificau deja festivalul, să pun şi eu umărul (sau mai degrabă laptopul şi nişte bucăţi serioase de timp liber).

Ce va ieşi vom vedea, momentan, cu 10 zile înainte de festival eu unul mă simt împlinit: chiar dacă nu strângem cei > 1.000 de oameni (din Alba, Deva, Petroşani, Cluj, Sibiu şi împrejurimi), măcar am mers până la capăt şi am făcut ceva.


Aşa că, uraţi-ne succes (şi soare!), sau mai bine veţi la festival! Detalii despre cine, unde ce şi cum pe : www.ryma.ro.

Niciun comentariu: