joi, iunie 19, 2008

Marketing, imagine si barba de 3 zile

Nu sunt eu cel din imaginea alăturată (din păcate?) si nici nu am un cactus în brate, dar am ceva în comun cu tipul din imagine: barba!
Nu-mi place în mod deosebit să mă rad si de multe ori uit sau pur si simplu mă trezesc că ultimul aparat de ras (de semi-unică folosintă) e absolut inutilizabil. Desigur, când barba depăseste o lungime considerabilă, cînd dau cu ochii de ea în oglindă, fac un efort si o dau jos.

Recent am aflat că există un asa-numit three day beard look - lookul bărbii de trei zile, care da... surpinzător e acel look pe care îl au bărbatii când nu se rad trei zile. Nu două, nu patru. TREI.
Cum am aflat? În mod surprinzător, am aflat de pe cutia unui aparat electric de ras dintr-un magazin. Între prezentarea functiilor, duratei bateriei si alte informatii de gen, scris piezis, dar scos în evidenta lângă poza unui bărbat (cu barbă de 3 zile - evident): "Your 3-day beard look". Adică aparatul stie să-ti dea imaginea asta cool, trendy.... sau mai stiu eu cum. Deci poti să-l cumperi linistit.

Despre importanta imaginii si a imaginii personale în societatea contemporană cred că nici nu are sens să mai încep să vorbesc. Toată lume pretinde că nu contează (sau că nu contează mult) în timp ce-si etalează ochelarii de soare, freza, sacoul sau mai nou barba.
Mi s-a părut totusi amuzat că produsul respectiv profita de această nouă modă si sunt încă în dubiu dacă e o miscare bună sau una complet idioată.

3 comentarii:

pescaru spunea...

Nu e complet idioata. Eu am nimerit pe blogul tau cu google, cautam "barba 4 zile aparat electric". Spune-mi te rog despre ce aparat este vorba. (nu e la misto, chiar vreau sa-mi cumpar)

Cipri spunea...

Interesant cu merg informatiile :))

Well, din pacate nu mai stiu marca si modelul:) Initial am vrut sa pun o poza cu pachetul, dar nu am facut la magazin si nu am gasit pe net.
Cred ca produsul era Remington, dar nu sunt 100% sigur. Magazinul era Ambient - asta am retinut.

Spor!

Adry spunea...

Hey, se pare ca cel putin google te place, si eu am ajuns aici tot prin google si daca tot ai deschis subiectul hai sa dezvoltam putin. Imi imaginam eu ca trebuie sa fie vre-un fel de aparat si pt asa ceva, in urma cu ceva timp auzeam si eu (intr-un intreviu de al lui Botezatu) despre barba "a qatre jour" (nu stiu exact cum se scrie in franceza) si de atunci mi-a ramas in minte problema asta, acuma ... ar trebuii sa zic ca am 26 de ani si m-am cam barbirit "dupa ureche" .As aprecia un nou articol, mai detaliat, despre cum se obtine, aparate, tehnici ... d'astea. Salutari