vineri, iunie 20, 2008

Dell, Microsoft si banii vostri

Am mai scris despre modul în care Microsoft impune Vista pe piată - făcând parteneriate cu firmele din IT: ziceam la un moment dat (aici), că după ce ne-am lovit de o imprimantă care nu vroia să meargă pe Vista nicicum ne-am gândit că poate defapt celor de la HP le convine să nu meargă. ca noi să ne cumpărăm o imprimantă nouă.

Despre Dell am mai scris (aici) că începe (cu pasi timizi) să sprijine Linux. Totusi Dell rămâne partener MS. Nu stiu exact ce presupune întelegerea dintre Dell si Microsoft, dar recent a oprit partial suportul pentru XP. Asta practic înseamnă că cine vrea XP, dacă până acum si-a putut alege sistemul (fără diferentă de pret desi Vista e în mod normal mai scump), de acum înainte XP-ul trebuie privit ca un downgrade voit si... plătit. Practic dacă vrei XP primesti oricum o copie de Vista (dă bine la statistici de genul x. milioane vândute) si mai trebuie să dai si niste bani în plus.

Continuă să mă surprindă agresivitatea Microsoft si faptul că toată lumea se complace în situatia asta. Adică... get Windows dacă vreti. Până la urmă sunt banii vostri.
Dar dacă nu? De ce e asa complicat să nu vrei windows?

Niciun comentariu: