joi, octombrie 30, 2008

Uite timpu' nu e timpu'

Nu mai am timp să citesc. Am câteva cărti foarte interesante pe listă (si mai multe care încearcă saă-si facă loc) dar abia apuc să mai citesc câteva pagini în fiecare zi.

Vin de la scoală, îmi fac de mâncare (deh, mama e departe), mai stau pe net de povesti, sau scriu câte ceva pe blog. Eventual citesc stirile, sau alte bloguri, sau poate mă joc pe calculator. Mai butonez câte ceva la cate un site pentru diverse activităti de la scoală. Mai ies în oras, mai mă uit la un film, mai beau o bere, mă joc cu motanul.

Deci am suficiente justificări, dar de fapt mint. Am timp. Sau mai bine zis, as putea să-mi fac timp. Ce vreau să zic este că am alte priorităti sau că pur si simplu mi-e lene. Mint si eu la fel cum minte toată lumea. Cea mai frecventă minciună a oamenilor este n-am timp. Hai acolo! N-am timp. Fă aia! N-am timp. Vai ce-as mai... dacă as avea timp.
Lumea se plânge de lipsa timpului în secolul informatiei (că al vitezei deja a trecut) si pare a nu întelege o simplă chestiune - timpul ti-l faci. De fapt, dacă nu-ti faci timp pentru ceva înseamnă nu vrei suficient. Simplu, nu?

Niciun comentariu: