joi, aprilie 03, 2008

universul si prostia omeneasca

Doar doua lucruri sunt infinite: Universul si prostia omeneasca. Si nu sunt sigur in legatura cu primul. (Albert Einstein)

Din ciclul dovezilor - de care nimeni nu are nevoie de altfel - apropo de vorbele lui Mr. Albert, am găsit, ce credeti ... cea mai cea din cele mai cele pagini de HI5 (oh yeah!) de pe net....
pam pam pam... Mooooooooniicaaaaaaaaa .... Cooooolumbeaaaaanuuuuuuuuuu (sau Gabor?!). A se citi numele ca la circ (de-aia-s multe o-uri si a-uri si u-uri).

Din sumar...
4873 Friends
548 Profile Comments
5454 Photo Comments
454 Fives
76 Scraps

Cred ca mă abtin de la alte comentarii si o să mai dau niste citate:
(atentie, nu am editat / corectat textele lor, dar am scos în evidentă greselile dureroase)

borciu says:
te felicit la ani tai multe siar dori sa fie realizate ca tine cine te vorbeste de rau o fac de invidie

printesa frumoasa says:
Ceau sunt Monica din Medias si pot sa spun k as o fana de a ta esti cea mai tare si ai o fetita superba,tineo tot asa dak vrei intra pe adresa mea:m_lunca@yahoo.com. Te pup pa succes in continuuare

grigorici says:
sante-ti o familie perfecte
micuta este o scumpa


•°aLeX°• says:
monicutza ... felicitarii ... tiati gasit dragostea si din intamplare avea si cash ... mooolt succes in cont .. sa va traiasca irina ... dak ai timp d e commuri nu ezita sa treci pe la mn

Plesca says:
esti frumoasa
te admir

Andrew The GUN says:
ff frumos...dar ar trebui si un id.marfa oriqm acest hi5.kiss all.

cory says:
draga mie imi ejty placuta....si dak te-ai casaotrit ci yri din bani ....bvo tye....si jo vreau sa-mi kut un mos...kre sa aiba bani.........

---------------------------------------------
Si lista poate continua.
Apropo, se pare că mai sunt măcar alte două pagini pe hi5 pe numele ei (daahhh).
pentru timpi de plictiseală maximă, a se citi: http://monicagabor.hi5.com/friend/70575166--Monica--Profile-html

Later Edit:
Am mai gasit unul tare:
Felicitari pentru realizarile tale si mult succes in indeplinirea dorintelor!!!
WTF?!

Un comentariu:

Anonim spunea...

=) dada...mare tzi`e gradina "hai faiv`ule"!! :))...ar trebui sa devina o marca asta cu "WTF"...sa fie ceva de genu: "double`iu ti ef - numai pentru cunoscatori" =))